illa mående

Sv: illa mående

runt v 5-6 nån gång. låg däckad i sängen i två veckor å spydde hela dagarna. sen avtog det och jag spydde bara på mornarna i kanske tre veckor eller nått.
 
Sv: illa mående

Precis när jag gick in i v 6. Sen höll det på i ungefär 6 veckor, men jag spydde inte utan var bara kroniskt sjösjuk och dödstrött. Inget vidare det heller.
 
Sv: illa mående

Det började innan jag fattade att jag var gravid.
Och inte har det slutat än..
Jag går in i vecka 18 (igen) idag.
 
Sv: illa mående

Omgående blev jag illamående. Det är det säkraste tecknet på att jag är med barn, för jag blir skitillamående på mornarna direkt. Sedan avtog det båda gångerna ganska snabbt vid v 12-13 någongång.
 
Sv: illa mående

KL

Jag började må lite illa i vecka 7 någon gång, sen slutade det i vecka 11... Fast jag kom nog lindigt undan, märktes knappt! :D
 
Sv: illa mående

Mår man illa när man är gravid :angel:

Jag är i v.17 nu och har inte mått illa en enda gång :D (Fast det är ju halva tiden kvar!!)
 
Sv: illa mående

Lätt illamående v.5. Vecka 6 kunde jag knappt äta om jag inte åt direkt på morgonen innan jag gick ur sängen/ seent på kvällen. Vecka 7 lugnade det ner sig igen.
 
Sv: illa mående

Blev känslig och illamående av lukter i v.3-4.
Ett par veckor innan jag visste att jag var gravid.
Mådde illa till ca v.20.
 
Sv: illa mående

okej..när i månaden är det störst att bli gravid då?jag ha hört att det är ca 14 dar efter första mens dagen?

någon som ha hört annat?:bump:
 
Sv: illa mående

Började må illa sent, i v. 12 kanske....kommer och går lite då och då...är i v. 17 nu. Fast det hjälper oftast att äta, så det känns inte som något att klaga över direkt när man hör hur andra har det.

Kan dock inte åka x2000 utan att må jätte-illa, lite jobbigt när man jobbpendlar :crazy:
 
Sv: illa mående

Började må illa, som de flesta andra, vecka 5-6. Det var hur jobbigt som helst...:( . Men efter vecka 10 försvann illamåendet helt och nu mår jag hur bra som helst (är i v 14 nu). Härligt!!!
 
Sv: illa mående

Ganska omgående men den första månaden trodde jag det var min vanliga mage som reagerar på oro o stress som spökade.

Efter v.8 ungefär blev det värre o värre och totalt vidrigt. började jämna ut sej i v.18 tror jag och nu (v. 24) klarar jag av att jobba o vara social längre stunder :banana: Men försvinna helt vill det inte, får anfall ibland men klarar matos o lukter bättre o bättre nu :)
 
Sv: illa mående

Jag började må illa i vecka 8, och nu i vecka 13 börjar det avta..
 
Sv: illa mående

okej..när i månaden är det störst att bli gravid då?jag ha hört att det är ca 14 dar efter första mens dagen?

någon som ha hört annat?:bump:

Ta ägglossningsstickor, det är det säkraste.

Jag började må lite illa v6, sen lättade det för att komma tillbaka i full styrka v 9. Nu är jag jättekänslig mot mat och lukter. Någon mer som inte står ut med att äta kött och fisk? Det är ett problem för mig, för jag behöver ju proteinet och fiskoljan. Någon vegeterian som har tips på feta proteinrika grönsaksrätter?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Min orkeslöshet är total och nu i helgen hade jag jobbigt med mående och allt känns så meningslöst. Men ändå vill jag inbilla mig att...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 905
Kropp & Själ Är det lönt att byta sort inom samma klass, ssri? Jag har fått prova tillägg med noradrenalin stimulans som voxra och enbart brintellix...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: tråkmåns
·
Övr. Barn Barnet har vissa kompisar där man ser en personlighetsförändring hos barnet. Det är ingen som ”far illa” av det men vi märker väldig...
Svar
5
· Visningar
1 051
Hundhälsa Äldsta tikens mage har varit ett problem i många år. Vi har varit på utredningar hos flertalet olika veterinärer, även sådan som ska...
2
Svar
20
· Visningar
1 966
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp