sortera-avfallskarl-med-lock-vit__0190589_PE344027_S4.JPG

Dessa till kraftfoder :)
Kommer det in möss i hålen? Möss behöver inte så många mm men jag vet inte hur många?

Har letat efter pottor varje gång jag varit där nu men inte hittat dem :(.
Efter ett antal besök på Ikea då pottorna alltid var slut så tröttnade jag och skickade efter istället. Frakten kostade ungefär lika som bensin fram och tillbaka till varuhuset... Snabb leverans var det också!

Har en vit förvaringslåda med viklock som syns här i tråden.. har inte haft några problem med möss i den, men vi har iofs antimusmedel i sadel/foderkammaren.

Är det någon som sett några smarta mindre påsar eller liknande, gärna i nät tex, som man kan ha saker som boots, handskar etc i? Eller vad har ni dessa saker någonstans? Funderar på att ha en sådan där rullvagn med hyllor/backar men hittar ingen på ikeas hemsida nu när jag letade.

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni för pallar? Vi har jättehästar och kikar efter en högre modell men som fortfarande är stabil och inte kostar 3000. Ikeas...
2
Svar
23
· Visningar
1 411
Senast: Time Lord
·
Hemmet Sett att en del har Ikeas bestå väggskåp även i hallen. Fungerar de som vägghängd byrå? Vad har ni i den och hur ser er förvaring ut i...
Svar
0
· Visningar
112
Senast: mars
·
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
273
Senast: Badger
·
Hemmet Vi ska renovera fallfärdigt kök och tänkte köpa nytt kök från IKEA. Vi har tummarna mitt i handen och hatar husjobb så vi behöver...
2
Svar
37
· Visningar
1 918
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka