IKEA Mormor

Såg klippet nu och ser inte något upprörande. Hade funkat lika bra med "Göran okänt släktskap" men å andra sidan är mormor någons förälder. Någon vars barn och barnbarn kan veta hur klantigt denne varit genom livet, inte pga ålder.

Såg klippet nu och ser inte något upprörande. Hade funkat lika bra med "Göran okänt släktskap" men å andra sidan är mormor någons förälder. Någon vars barn och barnbarn kan veta hur klantigt denne varit genom livet, inte pga ålder.
Det var väl stereotypiskt. Varför måste en mormor alltid utmålas som gammal och skruttig

Liknande trådar

Hemmet Hej! Är det någon händig själ där ute som svara på lite frågor angående slipning av bord. Det här bordet (se bild) skulle jag vilja...
Svar
2
· Visningar
460
Senast: Cattis_E
·
Katthälsa Hur fodrar ni helst om ni kan välja? Antal måltider per dag? Hur ofta? Jag har tänkt att jag vill försöka ge Ping mat fler gånger per...
2
Svar
23
· Visningar
1 650
Senast: ufot
·
Kropp & Själ Hej, ny här på forumet hoppas att dessa frågor är ok att ställa. Tänker att det kanske finns någon här att prata lite med om detta...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 932
Senast: Tora
·
Kropp & Själ Hej! Jag skriver väl mest för att dels kanske få råd och sedan höra att det finns fler än jag.. Som rubriken lyder så har jag svårt att...
2
Svar
22
· Visningar
3 115
Senast: Snowball
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande hundar
  • Uppdateringstråd 30