Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är väl redan bortklippt?Som alltid spiller på sig i sin reklamkampanj. Borde man inte framställa en mormor som en tillgång istället?
Pga klagomål ja.Är väl redan bortklippt?
Frågar du mej? Om ja, ingen aning. Vet ju inte vad du har settVarför känns en reklam som jag nog bara såg halva av väldigt lik dina trådar?
Utgår från din text, applicerar det på alla dina trådar.Frågar du mej? Om ja, ingen aning. Vet ju inte vad du har sett
Pga klagomål ja.
Det var väl stereotypiskt. Varför måste en mormor alltid utmålas som gammal och skruttigSåg klippet nu och ser inte något upprörande. Hade funkat lika bra med "Göran okänt släktskap" men å andra sidan är mormor någons förälder. Någon vars barn och barnbarn kan veta hur klantigt denne varit genom livet, inte pga ålder.
Min spiller verkligen alltid på sig så jag tyckte det var lite roligt 10 gånger av 10. Och hon är samtidigt världens tillgångSom alltid spiller på sig i sin reklamkampanj. Borde man inte framställa en mormor som en tillgång istället?