Iiik! Spiralutplockning!

Status
Stängd för vidare inlägg.

lingonben

Trådstartare
I eftermiddag ska jag till kvinnohälsan och plocka ut min spiral. Bebisverkstad nästa, wish us luck :D Fast just nu är jag skitnervös och undrar vad jag ger mig in på, samtidigt som jag är så glad att jag bubblar över.
 
Sv: Iiik! Spiralutplockning!

kul! :)
Om du är nervös för själva spiraluttaget kan jag lugna dig med att det inte känns! :)
Göra bebis är ju kul (när det fungerar)!
Lycka till!!
 
Sv: Iiik! Spiralutplockning!

Tokmaja skrev:
kul! :)
Om du är nervös för själva spiraluttaget kan jag lugna dig med att det inte känns! :)
Det är nog individuellt. Min kändes.
 
Sv: Iiik! Spiralutplockning!

Tack! Jag är bara nervös för typ allt just nu. Tänk om vi inte kan bli gravida? Missfall? Bebis som dör under förlossningen? Tänk om vi blir riktigt riktigt kassa föräldrar så att h*n hatar oss?
 
Sv: Iiik! Spiralutplockning!

Lycka till ;)

Och var beredd på en antiklimax - jag tog ut min hormonspiral och väntade förgäves på att mensen skulle komma igång :angel:
 
Sv: Iiik! Spiralutplockning!

Lycka till! Själv ska jag sätta in en spiral om någon dag på efterkontrollen, bebisen är nu 10 veckor gammal! Bebisar är jättemysiga!
 
Sv: Iiik! Spiralutplockning!

Aha, det gick _så_ kvickt? :p
Jag försöker förklara för min entusiastiske sambo att det kan ta rejält med tid att bli gravid. Han är säker på att det kommer att bli bebis pang bom direkt, få se om han får rätt.
 
Sv: Iiik! Spiralutplockning!

Silverkedjan skrev:
Lycka till ;)

Och var beredd på en antiklimax - jag tog ut min hormonspiral och väntade förgäves på att mensen skulle komma igång :angel:
Samma var det för mig, jag gick i nästan fyra månader innan jag fattade att jag väntade barn när inte mensen kom igång :p
 
Sv: Iiik! Spiralutplockning!

Åh tack så mycket! Jag och pappan är ju partiska *skratt* Bebisen (pojke född 060413) har hunnit bli liiiite större än på fotot. Där var han knappt två veckor, nu är han 10 v. Och fortfarande supersöt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
612
Senast: Takire
·
  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 109
Senast: manda
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 777
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 336
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp