Iiik! Spiralutplockning!

Status
Stängd för vidare inlägg.

lingonben

Trådstartare
I eftermiddag ska jag till kvinnohälsan och plocka ut min spiral. Bebisverkstad nästa, wish us luck :D Fast just nu är jag skitnervös och undrar vad jag ger mig in på, samtidigt som jag är så glad att jag bubblar över.

Sv: Iiik! Spiralutplockning!

kul! :)
Om du är nervös för själva spiraluttaget kan jag lugna dig med att det inte känns! :)
Göra bebis är ju kul (när det fungerar)!
Lycka till!!

Tokmaja skrev:
kul! :)
Om du är nervös för själva spiraluttaget kan jag lugna dig med att det inte känns! :)
Det är nog individuellt. Min kändes.

Tack! Jag är bara nervös för typ allt just nu. Tänk om vi inte kan bli gravida? Missfall? Bebis som dör under förlossningen? Tänk om vi blir riktigt riktigt kassa föräldrar så att h*n hatar oss?

Lycka till ;)

Och var beredd på en antiklimax - jag tog ut min hormonspiral och väntade förgäves på att mensen skulle komma igång :angel:

Lycka till! Själv ska jag sätta in en spiral om någon dag på efterkontrollen, bebisen är nu 10 veckor gammal! Bebisar är jättemysiga!

Aha, det gick _så_ kvickt? :p
Jag försöker förklara för min entusiastiske sambo att det kan ta rejält med tid att bli gravid. Han är säker på att det kommer att bli bebis pang bom direkt, få se om han får rätt.

Silverkedjan skrev:
Lycka till ;)

Och var beredd på en antiklimax - jag tog ut min hormonspiral och väntade förgäves på att mensen skulle komma igång :angel:
Samma var det för mig, jag gick i nästan fyra månader innan jag fattade att jag väntade barn när inte mensen kom igång :p

Åh tack så mycket! Jag och pappan är ju partiska *skratt* Bebisen (pojke född 060413) har hunnit bli liiiite större än på fotot. Där var han knappt två veckor, nu är han 10 v. Och fortfarande supersöt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Fritid Jag jobbar med ett väldigt socialt yrke, något som jag trivs med men på ledig tid så vill jag typ vara själv och bara ta det lugnt. Det...
2
Svar
33
· Visningar
1 531
Senast: Bexzor
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 288
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 363
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar