glittra

Trådstartare
Har ICQ 5 och har på något sätt lyckats få smileysarna (alltså de färdiga som man bara klickar på) och lite andra knappar (bland annat den där man kan se meddelandehistorian) att försvinna.
Vad har jag gjort och hur fixar jag det? Har inte använt ICQ på jättelänge och kan verkligen inte komma på vad jag ska göra.

Tacksam för hjälp!
 
Sv: Icq 5

Verkligen ingen som vet? Har nu upptäckt att även den raden där man ser att den andra personen håller på och skriver ett meddelande har försvunnit. Väldigt störande.
 
Sv: Icq 5

har inte ICQs moster mega program installerat..
men det har hänt min nångång också med den gamla.
kommer inte riktigt ihåg. kolla i inställningarna
 
Sv: Icq 5

installerade och kollade..

det är en grå rad emellan dind ruta och den andra rutan.
ställer du muspekaren på den kommer det upp en sån upp/ner pil
dubbel klicka på gråa raden så kommer den fram
 
Sv: Icq 5

jag får inte fram något om när den andra skriver meddelande.
men det kanske bara fungerar om båda har original ICQ.
 
Sv: Icq 5

Tack så hemskt mycket! Det fungerar att se när den andra skriver något nu också! :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 652
Senast: manda
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 992
Senast: Blyger
·
Träning Jag bytte stall för ett par veckor sedan och i det nya stallet så får hästarna vatten via vattenkopp när de är ute. Min häst har aldrig...
Svar
9
· Visningar
1 047
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 146
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp