I morgon åker vi

Förstår att du tycker det är skönt att ha henne hemma! Håller tummarna för EN dräktighet vid UL.

Själv ska vi åka iväg med sto + föl imorgonbitti...dags för bete med andra ston + föl! Gissa om jag kommer att sakna dem...tanken är att de ska vara iväg 3 månader och gotta sig. Men det är ju inte så många mil dit, vi ska kolla dem åtminstone en gång i veckan. Måste ju se hur lillan växer! :D

Jo det känns skönt att dom är hemma. Ser på shady också att hon är glad för att ha kommit hem. Men gladast blev nog Busan.

Ja är det tvillingar då får dom knippsa det ena. Några tvillingar vill jag inte ha. Räckte med allt som var nu i år.

Kompisens Artist sto har en 3åring efter Szkopul och den är jättefin. :)så lycka till.

Jag har en 3 åring efter Bourbon, kanon fin min syster har en jättebra avkomma efter honom också, bra val! Vi har en avkomma e. Davinci också e. Davingon I.
Om du vill kan du komma och titta på Bourbon avkomman! :)

Får jag det? Började nästan tro att du var jätte sur på mig. Ja du vet, med brevet. Men om jag få så gör jag det jätte gärna.

Åh, va kul att höra :) , berätta mer! Hur ser hon ut? Stam mer än Szkopul-Artist? Hur är den i temperamentet? Har du någon bild?

Jättenyfiken! :bump:

Det lät bra. Var ju i och för sig inte mitt fel, men men. Du står i tele katalogen va?

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 490
Senast: Freazer
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 690
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 744
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 149
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur