Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska jag köpa en träningsmaskin? (är lite "skadad" vet inte om jag vågar vara på gym) eller ska jag köpa en soffa så att det blir lite av ett hem.
Buke har gjort så mycket för mig redan, jag har mycket att tacka för.Köp en soffa och sen låter du Buke peppa dig till att våga gå till gymmet .
Jag hade valt soffa i det lägetSka jag köpa en träningsmaskin? (är lite "skadad" vet inte om jag vågar vara på gym) eller ska jag köpa en soffa så att det blir lite av ett hem.
Ser att jag nästan ordagrannt upprepade ditt inlägg och bra-iga råd .Jag hade lätt köpt en soffa i första hand. Man behöver inte en träningsmaskin för att träna. Vill/kan man inte gå på gym finns det enklare redskap i stil med gummiband att köpa plus att att enbart använda sin egen kropp som motstånd är toppen. Promenader är också toppen, de är bra både för kropp och själ.
Soffa. Sen skaffar du kort på Friskis och Svettis, dit vågar till och med jag gå som är livrädd för dylika ställen. Friskis är otroligt blandat och jag gillade deras gympapass, folk var mellan 18 och 100 och allt från supertränade till totala nybörjare. Men snäll och välkomnande stämning.
Ska jag köpa en träningsmaskin? (är lite "skadad" vet inte om jag vågar vara på gym) eller ska jag köpa en soffa så att det blir lite av ett hem.