I kväll ska jag hoppträna!! whiiieee...

M

Missestar

Har inte hopptränat på ett halvår för instruktör, men ikväll så är det dags. Ska bli så kul, men uscha hur ska det gå egentligen *L*

Har en ny häst, en tysk import som inte hoppat mer än 3 gånger sedan november så hon är rätt het på hoppningen. Har vinster upp till MSV-A i Tyskland så det är en riktig kanonhäst.....synd bara att ryttaren inte känner sig som någon kanon längre.

men men vi får väl se hur det hela går :)

Sv: I kväll ska jag hoppträna!! whiiieee...

Det går nog säkert kanonbra! Ta det lite lugnt och glöm inte att andas! :bump:

Åhhhh! vad bra det gick!!!
Är ännu mera kär i hästen nu och det är såååå synd att jag ska åka till Tyskland nu i vår, annars hade jag haft en perfekt tävlingskompis.

kul att det gick bra! :) nu blev jag ruskigt hoppesugen bara för det...

Ja jag fick mersmak

Hoppade i söndags, första gången på flera månader så jag har lite att ta igen. Tänkte hoppa igen på söndag :bump:

Lycka till det kommer säker att gå kanonbra... :bump:

Liknande trådar

Träning Jag har en ponny som saknar framåtbjudning. Han är lat, och otroligt trög. Jag måste kämpa sk*ten ur mig för att få igång han när vi...
Svar
2
· Visningar
1 473
Senast: raggsock
·
B
Ridning Har blivit lite nyfiken på hur era liv har sett ut inom hästvärlden. Både motgång och framgång! Får väl lov att börja själv att berätta...
2
Svar
21
· Visningar
6 179
Senast: annathegreatest
·
A
Hästmänniskan Hejsan! Skulle vilja bolla lite tankar och funderingar med likasinnade här på forumet! Bakgrund! Jag själv 28 årig elit ryttare...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
38 035
Senast: Lobelia
·
Ridning Ska ta min historia lite kort. Ända sedan jag var liten så drömde jag om att rida svår hoppning. När jag skulle börja gymnasiet...
2
Svar
21
· Visningar
2 339
Senast: muppia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar