I fredags kom Harriet!

T

tazza

I fredags blev jag mamma och jag är nog lyckligast i världen...:love:
 
Sv: I fredags kom Harriet!

Grattis! :banana:

Vi vill se bilder såklart! :bump::D
 
Sv: I fredags kom Harriet!

GRATTIS!!!!
d032.gif
 
Sv: I fredags kom Harriet!

*kl*

Tack alla snälla!
Bilder kommer så snart jag hinner sätta mig och lägga upp dem, nu ammar jag mest...

Men hon är den sötaste bebisen som någonsin funnits, enligt omröstning helt objektivt här hemma, och hon är så snäll och skriker bara när hon är hungrig och jag envisas med att byta blöja först...;)
 
Sv: I fredags kom Harriet!

Men hon är den sötaste bebisen som någonsin funnits, enligt omröstning helt objektivt här hemma, och hon är så snäll och skriker bara när hon är hungrig och jag envisas med att byta blöja först...;)

Grattis! Vilket fint namn!

När jag låg på BB med min förstfödde var jag helt seriöst övertygad om att de andra mammorna var grymt avundsjuka på mig, eftersom jag hade fått det ojämförligt sötaste barnet.
Nu är han världens finaste 14-åring :love:
 
Sv: I fredags kom Harriet!

Hehe. Jag är också övertygad om att andra mammor är avundsjuka på mig för att jag har fått världens sötaste barn.



Grattis till Harriet!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 356
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 721
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 100
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 654
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #9
  • Köpa stamtavla av uppfödare?

Hästrelaterat

  • Smaklig munkpeppar
  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp