Hyra ut stallplats

Ejje

Trådstartare
Vi har precis köpt en hästgård men kommer inte ha några djur de första åren. Vi tänker istället hyra ut stallet. Vore så mysigt att få ha hästar nära!

Vad är en normal kostnad? Stallet har två boxar (allt är nybyggt) och det finns två hagar i anslutning till stallet

Ska du hyra ut hela stallet och ta kallhyra? Räkna på vad du kommer ha för utgifter: slitage, bokföring, underhåll t ex. Lägg sedan på en liten vinst om du vill.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
2 777
Senast: ako
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 911
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Just nu har jag ca 12 min att köra till stallet, 1 mil. Mest grusvägar att rida på och vi rider oftast själv då de bara finns en annan... 2
Svar
31
· Visningar
2 641
Senast: Svartkatt
·
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 424
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka