Hyra boxplats trossnäs?!

S

sweet_extraa

Ni som ska hyra boxplatser
Har ni fått reda på vart ni står osv.?

Sv: Hyra boxplats trossnäs?!

Ni som ska hyra boxplatser
Har ni fått reda på vart ni står osv.?

Citerar från Trossnäs hemsida:

"11. UPPSTALLNING
Uppstallning sker i boxar i stallar runt om på bygden hos de som är vänliga nog att vilja hyra ut sina boxar. Var rädd om våra stallägare alternativet är uppstallningar betydligt längre från tävlingsplatsen.Uppstallningslistor läggs ut senast onsdag kväll med telefonnummer till stallägaren samt vägbeskrivning. OBS. Ingen ankomst efter kl.21 hästarna behöver ha lugn och ro!I de stall där spånbalar används ingår 1st i uppstallningspriset önskas mer finns det i regel att köpa direkt av stallägarna."

Sv: Hyra boxplats trossnäs?!

hahaa, läste det strax efter jag gjort tråden.. :D

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Vi ska försöka reda i det här med företag på gården. Vi har lantbruksfastighet. Vill börja dra moms på djur och foder. Men två...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 032
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Ni med erfarenhet av att hyra ut hus - hur vågar man egentligen kasta sig in i leken och hur ska man förbereda sig? Vi håller mentalt...
2
Svar
38
· Visningar
2 912
Senast: Tiffany
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
371
Senast: Amha
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 262
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2