HV Polo schabrak; allround, hopp och dressyr

Magica

Trådstartare
Ja nu startas ännu en schabrak tråd :p

Men skulle vilja se Era HV Polo schabrak i alla dess modeller och färger! Så in med bilder!

:bump:

Sv: HV Polo schabrak; allround, hopp och dressyr

Har precis "hittat" HV-polos grejer och gillar dom!

Hittills har jag en fleecetröja, en luva och ett allroundschabrak Marinblått m nån lila detalj på ska försöka fota det om jag kommer ihåg.

Alla grejerna är i princip helt nya så har ingen koll på kvalitén ännu, men tycker de gör snygga grejer m bra passform.

Jag har en väst och ett schabrak. Gillar Hv Polos design, tycker de har supersnygga kläder framför allt, men tyvärr tycker jag inte kvalitén motsvarar priset.

Här är en bild på schabraket, det tycker jag har bra passform och gillar att insidan är i funktionsmaterial, men har använder det sparsamt eftersom jag inte vill det ska gå sönder. (benskydden känns väl igen magica ;))

schabrakglitter_176004409.jpg

Här är en bild på min väst, den är jätteskön och bra passform men tyvärr har sömmarna spruckit både innuti fickorna och över axlarna.

img_9829_150236599.jpg

Haha ja de benskydden känns igen ;)

Ditt schabrak var snyggt.

men vill se fleeeer ;)

Jag har 3 schabrak från HV i samma sort fast såklart olika färger:p

dsc05626_163450944_thumb.jpg

Jag har än sålänge två schabrak från HV polo, men det kommer bli fler! De har jämt så härliga färger och passformen och kvalitén är kanon :)

img_0885_192425844.jpg

orange-hv-polo-007_168587263.jpg

orange-hv-polo-014_168587492.jpg

Tyvärr kan jag ju inte ha det orangea till hans sommarpäls då han är väldigt röd då haha, men det är jättefint på honom nu :) Skimmeln får ha det i sommar..
img_1011_193636143.jpg

Jag har sett ett ljusgrått hv-schabrak med oranga detaljer som jag tyckte var jättefint. Det var hopp/allround-modell men jag vill ha dressyr om det finns. Är det någon som vet vad det kan tänkas heta? :)

Jag har ett HV polo schabrak, det har bra passform och håller både färg och form efter många tvättar.

*KL*

Gud, denna tråden hade jag glömt att jag startat! ;) :D

Har inte skaffat ett eget HW polo schabrak ännu men kanske ska kolla runt lite nu. Orange är ju snyggt på en brun häst

HV Polo Lurex dressyr bronsfärgat
dsc_2134_500830a7e087c306bf00006d.jpg

HV Polo Cambridge dressyr oceanblå
IMG_2053_zps0fd098b0.jpg

HV Polo Cambridge allround olivgrönt
IMG_2051_zpsd1b8fe20.jpg

Jättesnyggt!

Själv har jag det här :)
dsc_2168_51b451c4e087c346fcafea9b.jpg

Köpte det här också men sålde det igen, var för litet för sadeln :(
dsc_4551_52d5a3a89606ee53bc88924a.jpg

Jag har en väst och ett schabrak. Gillar Hv Polos design, tycker de har supersnygga kläder framför allt, men tyvärr tycker jag inte kvalitén motsvarar priset.

Här är en bild på schabraket, det tycker jag har bra passform och gillar att insidan är i funktionsmaterial, men har använder det sparsamt eftersom jag inte vill det ska gå sönder. (benskydden känns väl igen magica ;))

schabrakglitter_176004409.jpg

Här är en bild på min väst, den är jätteskön och bra passform men tyvärr har sömmarna spruckit både innuti fickorna och över axlarna.

img_9829_150236599.jpg
Omg vet du om schabraket går å köpa än någonstans?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
689
Senast: cassiopeja
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 243
Senast: lizzie
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 932
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 219

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka