B
babyfoal
..jo,
jag har ju plussat och sitter här med en jädrans huvudvärk. På Ipren paketet står det att man skall undvika att ta dom om inte läkare har ordinerat dessa.
Jag kommer inte fram på telefon till läkaren. Och tar givetvis igen tablett.
Hur gör man nu, under graviditeten?
Jag har nämligen ofta migrän, och får jättestarka mediciner mot detta. Jag förstår att dessa kommer att bli uteslutna nu. Men hur ska man klara av vanliga huvudvärker, och migrän attackerna, utan att medicinera sig?
Vad gör ni?
Jag har först tid den 12:e November för ett informationsmöte på Mödravårdscentralen, så jag lär ha en del frågor här innan jag kommit dit.
Och på detta möte, kommer jag att få en ny tid, för inskrivning.
Varför ska man vänta så länge?
Hur länge är man i 'risk-zonen' för missfall?
Ska jag leva som vanligt och äta som vanligt?
Hur kan jag skydda 'klumpen' som bäst under den kritiska tiden?
jag har ju plussat och sitter här med en jädrans huvudvärk. På Ipren paketet står det att man skall undvika att ta dom om inte läkare har ordinerat dessa.
Jag kommer inte fram på telefon till läkaren. Och tar givetvis igen tablett.
Hur gör man nu, under graviditeten?
Jag har nämligen ofta migrän, och får jättestarka mediciner mot detta. Jag förstår att dessa kommer att bli uteslutna nu. Men hur ska man klara av vanliga huvudvärker, och migrän attackerna, utan att medicinera sig?
Vad gör ni?
Jag har först tid den 12:e November för ett informationsmöte på Mödravårdscentralen, så jag lär ha en del frågor här innan jag kommit dit.
Och på detta möte, kommer jag att få en ny tid, för inskrivning.
Varför ska man vänta så länge?
Hur länge är man i 'risk-zonen' för missfall?
Ska jag leva som vanligt och äta som vanligt?
Hur kan jag skydda 'klumpen' som bäst under den kritiska tiden?