Vad tråkigt! Förstår att du blir stressad.STRESS STRESS STRESS!!
Att det aldrig kan flyta på smärtfritt någon gång Vi hade tänkt vara lediga från jobbet en vecka för att ösa på med renoveringen men sambon blev nekad till ledighet på sitt jobb.
Hans kollega som han har ett stort projekt tillsammans med har gått in i väggen. Nu blir sambon ensam ansvarig för projektet och ska lära upp en konsult som ska hjälpa honom.
Vilket innebär att han absolut inte kan vara ledig och att han även måste resa utomlands.
Kan nog ärligt säga att jag är rätt nära att gå in i väggen nu. Minnet sviker, jag tappar ord och det känns mest som att jag lullar runt i bomull. Var påväg att åka åt helt fel håll när jag skulle hämta barnen hos mina föräldrar som barnvaktade. Blir nästan rädd för mig själv hur virrig jag är.
Samtidigt lär jag kämpa på med huset. Jag har det ändå rätt lungt på jobbet för tillfället. Kan knappt tänka mig hur det är för sambon som har sjukt stressigt både hemma och på jobbet.
Det är inte ens två hela veckor kvar på hyreskontraktet på torpet och i mina ögon är det totalt omöjligt att hinna klart med huset, byggstäda huset, packa ihop torpet, flytta in i huset och flyttstäda torpet.
GE MIG STYRKA!
Det låter lite som att du är på väg mot den berömda väggen när du beskrivet hur du har det.
Har själv varit utbränd och gjorde också såna där saker som att åka fel, tappa minnet, tappa ord osv.
Det här är över 10 år sen nu, men jag reagerar fortfarande så vid akut stress. Fast det går över på en gång.
Jag hoppas du någonstans kan få en liten möjlighet att ta hand om dig själv, belöna dig själv för att du är en sån jäkla kämpe.
Två små barn, arbete och en omfattande husrenovering är väldigt mycket att stå i under dom förutsättningarna. Dessutom med tiden mot sig.
Jag tycker du och din man kämpar på i nästan omänskliga omständigheter. Ni verkar vara helt otroligt arbetsamma och målinriktade.
Ta hand om dig!
Du är lika viktig och ännu viktigare än huset.