Behövs nej, men ts frågade.Fast varför ska man göra det? Det är troligen en kär gammal vän som ligger där,inget som behöver rotas i varken nu eller senare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Behövs nej, men ts frågade.Fast varför ska man göra det? Det är troligen en kär gammal vän som ligger där,inget som behöver rotas i varken nu eller senare.
Ja och jag svaradeBehövs nej, men ts frågade.
Spontant känner jag att liggande bröstpanel kan bli svårstädad. Många springor som det kan samlas damm och skräp i. Skvätter man något så rinner det in i panelen istället för längs med. Tänker hund som ruskar på sig....Sen har jag beslutsångest med pärlsponten och de måste beställas om någon dag bara. Vet inte om det blir så snyggt med liggande bröstning
Börjar känna mig sjukt stressad. Ca 3 v kvar till flytt och det är massor som inte är färdigt
Drygt också att vi inte lyckats hitta huvudavstägningen till vattnet ute på tomten. Finns ingen vettig markering i huvudtaget. Blir att kontakta kommunen och hoppas på att de har koll.
Vi behöver stänga av där för att kunna flytta vattenmätaren.
Sen har jag beslutsångest med pärlsponten och de måste beställas om någon dag bara. Vet inte om det blir så snyggt med liggande bröstning
Liggande pärlspont kommer de bli från golv till tak i hallen som det var tidigare. Kommer även efterlikna den gröna färgen som var där, men med lite varmare ton.
Vardagsrum och kök vill ja ha någon typ av bröstning. Känner mig dock mer o mer osäker på liggande bröstning.
Vet inte hur man ska bryta av snyggt mellan kök och vardagsrum bara. I köket vill vi ha panel istället för kakel ovanför bänkskivan.
Tror ni de kommer se konstigt ut ifall vi har stående pärlspont till bröstningen?
Apropå bröstpanel så fick jag lära mig av svärmor hur högt bröstpanelen ska sitta.
I höjd med husfruns bröstvårta.
Detta är helt sant. Det var gammalt sätt i de socknarna.
Nu vet vi varifrån bröstlyftet komSka man plocka ner lite varefter frun blir äldre då? Eller krävs det bröst(vårte)lyft?
Nä, det gäller när man sätter upp denSka man plocka ner lite varefter frun blir äldre då? Eller krävs det bröst(vårte)lyft?
Apropå bröstpanel så fick jag lära mig av svärmor hur högt bröstpanelen ska sitta.
Vilken höjd tycker ni det är snyggast med bröstning när det ska vara mönstrad tapet ovanför?
Äsch,man ska läsa alla inlägg innan man svararSka man plocka ner lite varefter frun blir äldre då? Eller krävs det bröst(vårte)lyft?