Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hurra hurra hurra! Håller tummarna för erEn bekant till mig som är medial och har massa andra färdigheter inom andevärlden sände positiv energi igår (han tycker så synd om oss med huset och allt). Måste säga att det var bland det sjukaste jag vart med om! :O Pirrade från fötterna och gick i varma vågor upp mot huvudet och sen pulserade och brusade det i hela skallen. Efteråt blev jag så trött så var tvungen att lägga mig direkt.
Förkylningen och bihåleinflammationen bet det inget på Men känner mig inte lika nere och deppig som innan och känns inte riktigt som att jag ska bryta ihop på samma sätt som tidigare i veckan.
Mumbojumbo? Jag vet inte? Häftig upplevelse var det oavsett om det fungerar eller inte.
Fick ett positivt samtal idag. Mäklaren hörde av sig om vad han uppskattade huset skulle vara värt när det är klart. Håll i er!!!!! Han tror att det är värt det dubbla!!!!!!!!!!!!!!! Vilket betyder att det antagligen inte kommer vara några problem att låna mer pengar för att färdigställa huset! Men slutgiltigt besked har vi på tisdag efter mötet med banken.
Host,harkel ! Ja placebo effekten kan vara hjälpsam ibland.
Även placebo hjälperHaha ja kanske de Alla sätt är bra
Dock kan jag inte bortförklara den sjuka känslan i kroppen och den pulserande energin. Sen vet jag inte hur mycket som är placebo och hur mycket det faktiskt hjälpte.
Jag vet inte riktigt på om jag tror sånt här fungerar, men är öppen på att testa
Men alltså, måste ni verkligen göra _allt_ direkt? Förstår så klart att ni vill ha huset fixat till inflytt och så, men vad har ni räknat med i de 1,2 miljonerna? Tänker att ni kanske kan göra grundjobbet nu, men spara de mindre detaljjobbet tills ni har hämtat er lite? Det känns onekligen som en övermänsklig uppgift att göra så mycket som ni har framför er på ett bräde. hade gärna skickat upp sambon som hjälp (han har alla bokstavsdiagnoser som finns typ och älskar att bygga)....
En buke-träff så att vi får se det fantastiska huset (tycker fortfarande att det ser fantastiskt ut även fast allt krånglar för er) låter väl jättebra när allt är färdigt.Gullig du är
Vi kanske får köra en buketräff sen så ni som följt tråden kan se huset irl när det är klart
Allt är medräknat där, dock högt räknat för att inte få den bistra överraskningen att det drar iväg mer än vad vi tänkt.
Vi kommer göra klart det mesta nu. Nedervåningen innan inflyttt, sen när vi flyttat in fortsätter vi med övervåningen.
En buke-träff så att vi får se det fantastiska huset (tycker fortfarande att det ser fantastiskt ut även fast allt krånglar för er) låter väl jättebra när allt är färdigt.
Förstår er som sagt att ni vill ha allt i ordning samtidigt, men om ni verkligen inte orkar kanske fokus ska läggas på det viktigaste, och det andra kanske kan vänta ett par månader iallafall? Det ska ju helst finnas lite energi och glädje kvar också menar jag. Kan bara utgå från mig själv men jag blir dödstrött efter _en_ större renoveringsgrej, och ni har i princip rivit och byggt upp ett helt hus.
Har följt er i smyg! Är imponerad att ni orkar!
Tyvärr bor jag nog lite långt bort annars hade jag gärna kommit på buketräff redan nu och hjälp er en dag med bygget, tänk vad fort det hade kunnat gå med en flock bukefolk som medhjälpare
Satt och räknade igår hur mycket det var kvar att göra på huset. Det här kommer bli så sjukt dyrt 1.2 mille räknade vi på att det är kvar att lägga ut på ett ungefär
Landar väl 3 mille ink inköpspris på ett ungefär tyvärr Alldeles för mycket för det området vi bor i.