Hus är gott, sa Oskar

Energi

Trådstartare
Så hette min favoritbok hos mormor när jag var liten. Som jag älskade den där boken.

Min mormor gick bort för två veckor sen och under rensningen i lägenheten gick boken inte att finna någonstans. Jag skulle så otroligt gärna vilja få tag på den, men jag hittar den inte någonstans på nätet.

Så, på ren chansning, finns det någon här som har den boken?

Tyvärr tror jag mamma gett bort min till brorsönerna eller nån väninnas barnbarn så kan tyvärr inte hjälpa. Men måste ändå tacka för att du påminde mig om boken för det var en av mina superfavoriter som liten! :heart

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 367
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 015
Senast: Anonymisten
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
14 588
Senast: Ramona
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 916
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar