Sv: Hur..

Vet inte riktigt vad jag menar.. Fick frågan av min handledare i ett mail för ett tag sedan, har inte en aning på vad man ska svara på den nämlingen.. Skulle behöva lite idéer.

Som sagt "Två huvuden är klokare än ett" :p
 
Sv: Hur..

Är det hur designen av websidor förändras eller hur man kan förändra designen på en websida varje dag?
 
Sv: Hur..

Det är väll som med all annan design och mode. Visa saker kommer och går, designen förändras lite då och då.... Och visst borde väll designen förändras lite varje dag, nya siter och talanger utvecklas efterhand. Så mitt svar är jag, men bara mina tankar ;)
 

Liknande trådar

Samhälle För att länka till den andra tråden om att begränsa paddor. Flera skolor i Europa har börjat förbjuda mobiler under skoltid. Är det...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
7 832
Senast: Enya
·
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 339
Senast: Badger
·
IT & mobiler Vet inte vad som hände, men jag lyckades precis ändra bakgrundsfärgen från vit till svart på google sökrutan på mobilen och hela...
Svar
4
· Visningar
357
Senast: tott
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 340
Senast: Septicemia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp