Hur vet man att man är redo för barn

Jo, jag har funderat lite på att kanske ta den kontakten, men har som jag skrivit ovan inte så bra erfarenheter från tidigare samtalskontakter.
Du bor väl i Lund? En kompis till mig har fått mycket hjälp genom spädbarnsteamet på sjukhuset, kanske värt att kolla upp? Såg att man kan få komma dit från och med vecka 28. Innan dess kanske de kan hänvisa dig någon annanstans?

Sen ska jag inte sticka under stol med att det är jobbigt, men det kanske inte är så konstigt att känna så?
Nej det är nog vad man kan förvänta sig.
Jag förväntar mig i alla fall att någon som har varit drabbad av cancer tycker att det är jobbigt lång tid efter att faran så att säga är över.

Du bor väl i Lund? En kompis till mig har fått mycket hjälp genom spädbarnsteamet på sjukhuset, kanske värt att kolla upp? Såg att man kan få komma dit från och med vecka 28. Innan dess kanske de kan hänvisa dig någon annanstans?
Nej, inte längre. Vi har flyttat tillbaka till Småland där vi båda är uppvuxna.

Liknande trådar

Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 966
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 840
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 361
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 275

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka