och du har också hatt och tantväska antar jag? Och de där vedervärdiga tofsarna? Jag har bett dig att byta avatar nu några gånger, jag står inte ut.
Det händer onekligen
Jag är bara en något yngre, mindre blommig version.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
och du har också hatt och tantväska antar jag? Och de där vedervärdiga tofsarna? Jag har bett dig att byta avatar nu några gånger, jag står inte ut.
Men du svarar väl Hycainths residens i telefonen?! Blommor är hett, gärna stora och många och i väl valda blå färger,Det händer onekligen
Jag är bara en något yngre, mindre blommig version.
Men du svarar väl Hycainths residens i telefonen?! Blommor är hett, gärna stora och många och i väl valda blå färger,
Nonono '-Buckeeeeet residens, lady of the house speaking!'Kungliga slottet, svarar jag ibland
Bouqeeeeeeee menar du väl. I stället för hink.Nonono '-Buckeeeeet residens, lady of the house speaking!'
Älskar't
Bouqeeeeeeee menar du väl. I stället för hink.
Åhnej, jag säger(tänker) fel! Niffrediil
Är det en allmän vana bland er andra, att referera till sig själv som nick i dagligt tal?
Ja, hela dagarna!
Ja, hela dagarna!
Själv uttalar jag det som "Filo" plus namnet "Sofia". Varför jag har valt en pretentiös stavning med "ph" vete gudarna. För inte kan jag erkänna att jag nog var rätt pretentiös en gång i tiden.
Jag uttalar det Filosååfia
Som staden? Före den här tråden hade jag inte reflekterat över att namnet kunde uttalas på något annat sätt än så som jag uttalar det.
Jag med.Ja, eller som filosof + ia
Enligt @cherie så uttalas det Petruska.
Ja, hela dagarna!