Hur tycker ni jag skall göra?

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Bull Dozers Am. Bulldogs
  • Startdatum Startdatum
Sv: Hur tycker ni jag skall göra?

Louise skrev:
Hur känns det nu då?
Går det bättre? :)
Jodå, det blir bättre å bättre. Nu går de hela tiden tillsammans. De gamla går lite tätare, tätare än innan den nya kom. Inget bråk men den gamla flyttar gärna undan den nya hästen. Den nya verkar i alla fall trivas väldigt bra! Och det är det viktiga!
Vi får se vad tiden utvisar. Helt klart är att det inte är några problem i alla fall.
Jag återkommer med rapport längre fram.
Tar gärna del av fler erfarenheter när det gäller detta!

Sv: Hur tycker ni jag skall göra?

Jag brukar i det läget sära på dom gamla hästarna, och låta de båda herrarna lära känna varandra i nån vecka först, om det är mycket problem, alltså. Tyvärr kanske man hamnar i sitsen att stoet får gå själv ett tag, men är det mycket gruff från början skulle jag ha tvingat ihop killarna, dom brukar bli bästisar efter ett tag, och det skulle garanterat inte bli något problem för stoet att komma tillbaka.

Liknande trådar

Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 575
Senast: Stereo
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 413
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 127
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 193

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka