Hur tar man bort???

A

Amica

Nu ska vi se om jag kan förklara detta...
<när man är ute på internt op skriver in en adress i adressfältet så sparas den adressen i "rullningsfönstret", hur tar man bort dessa? Går det enbart att ta bort en?

Hoppas ngn kan förstå hur jag menar o kommer med svar snart!

Sv: Hur tar man bort???

Om du får upp ordet du vill ta bort i listen/rullningsfönstret så kan du föra musen över så att den blir markerad. Tryck sedan på Delete.
Det borde fungera :)

Nu ska vi se om jag kan förklara detta...
<när man är ute på internt op skriver in en adress i adressfältet så sparas den adressen i "rullningsfönstret", hur tar man bort dessa? Går det enbart att ta bort en?

Hoppas ngn kan förstå hur jag menar o kommer med svar snart!

Tar en chansning på att jag förstår... om du använder explorer kan du gå till "verktyg" och sedan "internetalternativ". Där kan du välja att deleta din historik

tror inte du kan ta bort enbart en men du kan ta bort alla genom att som de andra har sagt gå till kontrollpanelen, internetalternativ och sedan radera historik och radera cookies.

Vilken webbläsare använder du och vilken version?
I Internet Explorer v6.x och Firefox v2.x fungerar det. Är du säker på att ordet du vill ta bort inte redan har skrivits in i sökfältet?

Här har jag börjat skriva in "tom", autokompletteringen föreslår "tomcat ant build.xml". Jag för muspekaren över det föreslagna ordet så att bakgrunden blir mörkblå, men klickar inte(!), varpå jag trycker på Delete. Då försvinner ordet från listan.
sokvag.jpg

Jodå, det ska gå att ta bort endast ett föreslaget ord/mening :)

Senast ändrad:

Missade det där med adressfältet, men jorå, det fungerar att göra likadant i adressfältet, men inte i IE däremot.

Senast ändrad:

Har du Mozilla går det att göra som Nidron säger. Har du Internet Explorer måste du gå in och rensa "tidigare".

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 257
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 931
Senast: Derivata
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 057
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv