Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast om du läser vad jag skrev så har jag inga problem med någon som redan har ett hästintresse men jag letar inte aktivt efter någon som har.
Jag skulle däremot ha jättesvårt med någon som bara hänger på för att få umgås med mig.
Verkar vara så att barn är mindre viktigare än häst att bry sig omTycker det är bra märkligt att man som hästmänniska inte vill ha en partner som är hästintresserad, för man kan ha olika syn på hästeriet - men barn kan man skaffa med diverse stolpskott, där är man inte lika kräsen![]()
Jag?Han vill att du ska fråga honom om hans häst.
Han skämtade om att hans hästtjej bara flyttade in och tog över...den hästtjejen hade 4 ben. Vanlig Macgyverhumor.Jag?
Jag är inte intresserad av hans häst. Förstod inte vad hans inlägg har med tråden att göra?![]()
Ok jag fattade bara inte vad det hade med tråden att göra?Han skämtade om att hans hästtjej bara flyttade in och tog över...den hästtjejen hade 4 ben. Vanlig Macgyverhumor.
Du kanske inte var med här i början då det begav sig? Det där är en klassiker från förr när folk inte orkade läsa ens första inlägget utan svarade på rubriken som kunde vara minst sagt luddig och nu gjorde jag samma sak eftersom rubriken var särskriven, dvs. "häst tjej" vilket ju måste vara ett sto.Ok jag fattade bara inte vad det hade med tråden att göra?
Exakt!Han skämtade om att hans hästtjej bara flyttade in och tog över...den hästtjejen hade 4 ben. Vanlig Macgyverhumor.