Hur stora är 04-orna?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare hopp_o_galopp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 147
  • Visningar Visningar 11 859
Sv: Hur stora är 04-orna?

antar att det svaret var till mig, :D ja det stämmer bra det!:D

poff skrev:
Vi har också en Last Liberty, mätte honom i går och han är 160 cm.

Gick in på din hemsida och kollade på honom. Min är också ue: Robin Z :banana: (lite avis på att din är högre än min :rofl: )

Insåg att min lilla plutta har hunnit bli 1.58 och är född 20/05/06. Hur stor tror ni hon kommer att bli?

Och min Warsteiner-Indus-Urbino f 040504 är fortfarande 170+ fast mera + nu är i våras.
Jag törs inte mäta...
Eva

Tänkte bara att det kanske är fler än jag som har mätt sina små 2,5 åringar så jag ger nytt liv i denna tråd.
Jag mätte min hingst e:Carte dÓr i går och han var 165cm i fram och 167cm i bak. Nu får han sluta växa...hans mamma är bara 160cm ;)

16 Sep-06 159cm, något högre bak.
Har alltid växt jämnt!:banana:

Mitt Casir Ask sto har blivit 162cm och min Last Liberty hingst 157cm.

Och min lilla täva e:Qalle har växte en hel centimeter under sommaren!!! Hon är nu 154 cm. WOW. Hoppas att hon blir 160 när hon är färdigvuxen.

Min -04 e. Cortus var 163 cm, mätt i september.

/Tina

Hej!

Mitt sto f.04 e:Lancier, är runt 163 fram å ngt högre bak(mamman är156cm:crazy: )

Min 2-åring född 20040616 är nu ca 162 hög. Jag trodde att hon växt någotsånär klart men sen kom braket. Nu är hon gigantisk i bakdelen så jag undrar verkligen hur hög hon ska bli. Haha!:)
http://www.russelhorse.dinstudio.se

Var och kikade på en 2-åring efter De La Gardie för ett itet tag sedan och den var 168. Skulle hamna på en ungefär 175cm färdigvuxen.

Min 04- E. Fandanguillo II UE Bayron (PRE-Halvblod) är fortfarande bland de minsta 152cm, har växt 2cm i sommar och växer fortfarande blir ca. 160cm när hon är klar!:banana:

kl
Var o tittade på en hingst f-04 (med bland de längsta ben jag sett!) i veckan o han var mätt till 170 innan betet i våras. Nu såg han större ut men var inte överbyggd längre. Han landar nog runt 175 skulle jag tro.

Senast ändrad:

Vår akribori var 165 vid betessläppet- och är nu 169 cm...

Kommer troligen INTE att ridas in i höst pga sin storlek.

har hela tiden sagt att han slutar runt 175 -får se om jag haft rätt:crazy:

Stor, snygg men totalt omöjlig i sina rörelser just nu...

Min -04 e-Camiell Flamingo Z är 166 nu, har inte en aning hur stor han kommer att bli, men han har iallafall börjat få lite bättre ordning på kroppen nu och är relativt jämn och snygg i kroppen nu.
Hoppas att inte blir så mkt större :crazy:

Jag har en -04 e. Chello I (Contender - Sandro) - Cantus som är 162 men hiskeligt överbyggd. Hoppas på att hon skall bli ca 168.

Va skönt att höra att det inte bara e jag som funderar på o vänta med inridning pga storlek o så. Mitt sto har växt relativt jämnt men nu e hon jättehög bak. Vågar inte chansa utan väntar hellre med o rida in henne. Det är ju ändå bara jag som ska ha henne o har inte bråttom.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka