Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi har fyra stycken tvååriga travare i stallet.
Den största är 163 både bak och fram, det är en hingst. Vi har ett sto som är 156 både bak och fram, och ett som är 156 i manken, och 159 i korset.
Sedan har vi en liten valack som är 153 i manken, och 155 i korset.
Finns det någon risk att en 2-åring har vuxit färdigt?
Jag har en som är 160 mkh och är livrädd att han inte blir större då både mamma och pappa är relativt små (153/163)...
Förresten Kullebytta om du är sugen på att sälja henne så kan du ju alltid säga till mig. Ditt sto är precis så jag vill ha dem.
(Lite reklam här då om ni andra ursäktar.. )
Jag skall erkänna att jag skrev mitt inlägg inann jag faktiskt köpt hästen och nu när jag faktiskt gjort det så blev det en annan häst. Men det var tur för mig för denna var 100 ggr bättre.
Jag har ett rent fullblod som rör sig som en dröm men blir han för liten så kanske han blir till salu, fast bara kanske.
Han är efter e. Barrier Reff eu. Old Vic
Det säger nog inte så mycket då han igentligen är avlad för galopp men aldrig kunnat ridas in och startas (p.g.a att han ej var färdig).
Men oj vilken häst! Dessvärre mäter han bara 158 cm mkh just nu. Tänkte att han skulle kastreras dock så han växer lite mer och fortare på höjden!
lånar en knapp
jag har en 04, född 040604, och hon är bara 150 i mkh, växer jämt . Hon verkar vara den minsta två åringen här. Man blir ju lite bekymrad. Mamman är 159 pappan 1, 67, inga av stoets andra avkommor har blivit under 164. hon är e Lambourghini-Lombard-Sombrero!
jag har en 04, född 040824, och han är bara 151,5 i mkh och över baken 155. Han är i växa period nu på framdelen så jag hoppas att han tar sig i höjden jag hoppas att han blir runt 165-168.Han är tanig i kroppen se mycke valpig ut.
Mitt fullblod ser också valpig ut. Man skulle kunna tro att han var 1 år om man inte visste bättre. Men jag hoppas på att detta är ett tecken på att han har mycket kvar att växa.
Vad är era erfarenheter? Om de ser färdiga ut tidigt är de då färdigväxta och vise versa?
jag hoppas att de är så.
min ponny -04 ser klar ut o får inte växa mera på höjden.
mitt halvblod -04 är bara 162-163 o ser långt ifrån klar ut o har gigantiska ledgångar
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.