Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ha r tänkt i liknade banor på sistone. Var med släpet och skulle köpa en pall spån. Ut på lastgårdskajen kom en butiksdam som inte körde truck. Hon ville hjälpa mig med pallen men jag tackade vänligt men bestämt nej tack, En generation i taget osv. Så jag lyfte över hela kalaset själv, tackade och for. Innan jag äkte sa hom nåt i stil med att "Ni hästtjejer alltså Ni konkar drar ochsläpar.Hästmänniskor är ute i ur och skur för att ta hand om sina fina fyrbenta, men det är sällan man faktiskt får berätta hur duktig man är. Bekräftelse är viktigt Så skryt med er! Vad gör ni riktigt bra? Vad blir ni stolta över när någon kommer och hälsar på i stallet? Är det den skinande pälsen? De fantastiska hagarna? Friskvården? Och finns det något ni önskar var ännu lite bättre?
GO!
Hästmänniskor är ute i ur och skur för att ta hand om sina fina fyrbenta, men det är sällan man faktiskt får berätta hur duktig man är. Bekräftelse är viktigt Så skryt med er! Vad gör ni riktigt bra? Vad blir ni stolta över när någon kommer och hälsar på i stallet? Är det den skinande pälsen? De fantastiska hagarna? Friskvården? Och finns det något ni önskar var ännu lite bättre?
GO!
Hästmänniskor är ute i ur och skur för att ta hand om sina fina fyrbenta, men det är sällan man faktiskt får berätta hur duktig man är.
GO!