Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilka är det som talar så om din kropp ? Dags att rensa lite bland umgänget ?
En sak ska du lägga på minnet!Jo jag vet ju att trotsen på något sätt är positiv. Jag tycker det är jättekul att han har sån enerig, fantasi osv.
Tvättmedlet blev jag så arg över att jag kastade ut i skogen när jag hittade det. Som ett "ronja vårskrik" tror inte det hade gått att rädda för det hade bubblat över i hela hinken och ner över hela tvättstugegolvet.
Säger jag att jag tar bort någon leksak så spänner han ögonen i mig och hela ansiktet och säger typ "gah-gah-gah". En normal förälder snackar det väl tillrätta men jag bryter ihop när han gör så mot mig.
Hade ett långt snack med honom om just tvättmedel och allt annat som finns i källaren där han inte får vara. Om alla vassa och giftiga saker som finns där och vad som händer om man skär sig eller får någonting på sig eller råka få det i munnen. Han satt och lyssnade, bröt ihop, och sa sen att utan fingrar kan man inte leka. Och om man dör för man får så ont i magen kan man ju inte hälsa på mormor.
Han är ju inte korkad lixom.
Ja han vet om det, har hört det och jag har sagt att jag blir ledsen när jag får höra det. För jag tycker min röv är snyggare än den någonsin varit just nu
Ska se om bibblan har Anna och Jespers böcker. Körde 5mm på dottern och det funkade jättebra för henne.
För jag tycker min röv är snyggare än den någonsin varit just nu
kl
Det spelar ingen roll tycker jag om jerseyko är tjock eller smal eller om hennes häck är snygg - sådär säger man inte oavsett.
Jag har ju varit sjukskriver ett tag nu tyvärr av massa olika skäl, barnen har full tid på dagis, utan det skulle vi inte gå runt alls.
Men jag hatar mig själv för det.
Håller med skogstomten, jag tror att det kan vara bra för dig att få komma hemifrån, jobba och andas. Men problemet som jag ser det är att du inte får någon hjälp med sysslorna hemma, ska du jobba och sköta allt hemma så kommer du att gå under