Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har fått många bra svar redan, dock saknar jag ett viktigt tips.
När du använt en sak, så ska den tillbaka till sin plats. Snarast möjligt. Annars dräller lägenheten snart av massa saker som du ska lägga nånstans "sen".
- Varje gång något använts, ska det läggas tillbaka på sin plats. Direkt. Rena kläder ska in i lådor/garderober direkt. Smutsiga kläder ska i tvättkorgen. Skräp slänger man i papperskorgen direkt, utan att låta det mellanlanda på soffbordet.
Det hade kommit massa bra svar i tråden som jag missat
Jag tror jag måste försöka komma på ett bättre klädsystem vi har en tvättkorg men den är för liten för att få ner all tvätt i. Vi har bara två tvättider per månad (jättesvårt att få tid) och man hinner knappt tvätta nåt eftersom torkrummet suger. Vill inte ha en massa tvätt hängandes i lägenheten. Dessutom är här jättedåliga garderober och det finns inte plats till att ställa in fler
Vi slängde/sålde/skänkte verkligen massor när vi flyttade hit och det var såååå skönt
Flyttningar eller dödsfall medför utröjningar...
Jag har bott i det enorma hus jag bor i nu sedan jag föddes.Vi flyttade hit till gården för mer än 15 år sedan....
SAY NO MORE!!!!
Ibland när jag ringer min svärmor låter hon lite andfådd och stressad. Ofta förklarar hon då att hon håller på och "dödsstädar", dvs rensar ur hemmet så att min make och hans syster inte ska behöva ta reda på så mycket crap när hon dör. Ganska sött, tycker jag.
Ja om vi har bukeröjningsträff hos mig så har jag massor av grejer som folk kan få gratis.Idé:
Vi har buketräff med röjning hemma hos alla som vill ha sitt hem rensat.
Idé:
Vi har buketräff med röjning hemma hos alla som vill ha sitt hem rensat.
Jag har bott i det enorma hus jag bor i nu sedan jag föddes.
Jag behöver tips samt gärna lite pepp
Jepp...Och det är DÄRIFRÅN du nu ska flytta???
Det fattade inte jag.
Ojojoj...
Vilket beslut!