Hittade en tråd i kategorin foder där många skriver att de inte tar in sina hästar före 22-23 tiden på kvällen, eller att de inte nattmatar före 23 tiden. Nu undrar då jag, hur/när sover ni? Själv tar jag in mina hästar 20-tiden, och nattar 20-21 tiden, och efter det går jag sova eftersom jag ska upp klockan 05.00 varje morgon för att sätta ut hästarna innan "dagen börjar" så att säga. Att ge nattmat sista gången typ 23-00 tiden och sen stiga upp 05.00 skulle aldrig i livet fungera för mig, eftersom jag då skulle vara så gott som död av för lite sömn efter 2-3 dagar.
Ni som nattar mellan 22-23-00, när sover ni? När stiger ni upp för att sätta ut hästarna/åka till jobbet osv? Och ni som har småbarn hemma som också ska nattas och skötas, hur gör ni?
Denna fråga är kanske mer riktat till er som har hästarna hemma, och sköter allt själva, men andra får ju nog också svara.
Ni som nattar mellan 22-23-00, när sover ni? När stiger ni upp för att sätta ut hästarna/åka till jobbet osv? Och ni som har småbarn hemma som också ska nattas och skötas, hur gör ni?
Denna fråga är kanske mer riktat till er som har hästarna hemma, och sköter allt själva, men andra får ju nog också svara.