Hur skulle ni tolka detta schabrak efter prov av ny sadel?

perfah

Trådstartare
Har tyvärr bara kort på schabraket i nuläget, men behöver hjälp att tolka "resultatet".
Tycker sadeln ligger bra när jag står bredvid, samt att jag hamnar i bra position när jag rider. Tilläggas bör att schabraket var något missfärgat längst bak sedan tidigare.

schabrak.24265

Nja, den där metoden ger jag inte mycket för. Är ju alltid så spridda åsikter med ang svett osv på schabrak.

Har tyvärr bara kort på schabraket i nuläget, men behöver hjälp att tolka "resultatet".
Tycker sadeln ligger bra när jag står bredvid, samt att jag hamnar i bra position när jag rider. Tilläggas bör att schabraket var något missfärgat längst bak sedan tidigare.

schabrak.24265
Går inte att se bildrn

Liknande trådar

Utrustning Letar ny sadel till min ena pålle som har tappat muskler efter fölning mm. Utprovaren sa för flera år sen att hon har en rak rygg...
Svar
0
· Visningar
303
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 093
Senast: super
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 611
Senast: Blyger
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 760

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka