Hur ska man älska sig själv?

Nja jag håller inte med självklart finns folk som mår dåligt på riktigt men många bygger luftslott av ”psykisk ohälsa” i brist på engagemang i annat än jaget.
Jag hoppas att du är ute efter att skapa diskussioner eller att du är ung och aldrig någonsin mått dåligt. De du skriver är så skevt och så kränkande att jag ser dubbelt.

Ta på dig empati-glasögon, ta av dig jagvetallt koftan och börja lära dig mer om psykisk ohälsa…

Liknande trådar

Kropp & Själ Det verkar som att vi är flera som är inne i en semi-livskris för tillfället så jag tänkte att vi skulle kunna ha en egen tråd. För en... 4 5 6
Svar
112
· Visningar
8 921
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 229
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Upplever att vissa ljus kan trigga igång migränanfall, och i år har jag äntligen satt ihop ett och ett och funnit ut att januariljuset...
Svar
11
· Visningar
432
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka