caradan
Trådstartare
Har ett underbart sto på foder sedan nov-08. Varför jag inte köpte utan tog på foder istället berodde på att jag inte var säker på att ekonomin och tiden skulle räcka då jag är ensam med två barn.
Ekonomin räcker till utan problem men tyvärr så är tiden knapp och jag känner att stallet redan nu efter 3 månader börjar att bli ett ont måste. Jag rider max 3 dagar i veckan men oftast inte mer än 1 just pga tidsbrist.
Känner att detta inte va vad jag letade efter och vet inte hur jag ska göra nu.
Säger jag upp kontraktet så har jag två månader uppsägning alltså skulle hon tillbax 1 maj.
Jag har nyligen flyttat henne till ett stall närmre hemma där jag trivs mkt bättre och hon har lugnat ner sig oxå. De har byggt boxen bara för mig och det känns så fel och dumt att säga upp den redan.
Vill ju så gärna ha häst men hinner verkligen inte med det.
Var nog ganska bra att rida på ridskola och vara medryttare ändå.
Ska jag lugna mig lite och vänta in våren då tiden blir längre och bättre även på¨vardags kvällar eller ska jag säga upp kontraktet nu och hoppas på att det blir bra???
Vet egentligen inte vad jag vill med denna tråd förutom att skriva av mig lite.
Ekonomin räcker till utan problem men tyvärr så är tiden knapp och jag känner att stallet redan nu efter 3 månader börjar att bli ett ont måste. Jag rider max 3 dagar i veckan men oftast inte mer än 1 just pga tidsbrist.
Känner att detta inte va vad jag letade efter och vet inte hur jag ska göra nu.
Säger jag upp kontraktet så har jag två månader uppsägning alltså skulle hon tillbax 1 maj.
Jag har nyligen flyttat henne till ett stall närmre hemma där jag trivs mkt bättre och hon har lugnat ner sig oxå. De har byggt boxen bara för mig och det känns så fel och dumt att säga upp den redan.
Vill ju så gärna ha häst men hinner verkligen inte med det.
Var nog ganska bra att rida på ridskola och vara medryttare ändå.
Ska jag lugna mig lite och vänta in våren då tiden blir längre och bättre även på¨vardags kvällar eller ska jag säga upp kontraktet nu och hoppas på att det blir bra???
Vet egentligen inte vad jag vill med denna tråd förutom att skriva av mig lite.