hur sitter jag?

S

soft_sensation

showimage.php

Hur tycker ni att jag sitter?? o hur hästen hoppar det är inte så högt, men komentera gärna:P:bump:

Sv: hur sitter jag?

jag tycker det ser fint ut. :) Höjden på hindrena är juh inte så höga så jag tycker att du ger alldelser lagom eftergift och inte lägger dej för mkt fram på halsen. Snyggt :)

Mjukt och fint. Bra blick. Snyggt ekipage:banana:

Du har jättetrevlig position över hindret.
om man ska vara väldigt petig så kan du tänka, när hindren blir högre på trampet i stigbyglarna.

Tycker att det är snyggt, dock lägger du dig något långt fram för den höjden.:angel:

jag tkr dte ser bra ut, kanske inte så bra som det kan vara men det är ju faktiskt ingen. Fint ekipage!

kallas den hästen typ för saken eller nått? känner igen den nämligen

_breeze_ skrev:
kallas den hästen typ för saken eller nått? känner igen den nämligen

Hon kallas för sessan.. hon e 6 år 5 på bilden:P

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Ett liv i ridsportens tjänst har haft sitt pris för hoppryttaren Malin Baryard Johnsson – men det har inte varit för högt. – Jag har...
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Gunnar
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 985
Senast: fio
·
Tävling Sitter och tittar på V75 och i avd 3 så körs häst med nummer 1 av en idiot. Och studion går BANANAS och skäller i 5 min om hur korkad...
Svar
3
· Visningar
1 616
Senast: BornAgain
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hästarna är besiktade och ryttarna redo. I morgon inleder Sverige OS-hoppningen med sikte på att försvara sitt lagguld från Tokyo. –...
Svar
0
· Visningar
558
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Tips på mellanstor hund för barnfamilj