Hur ser man skillnad...

E

Ellinore

Vi har fått 4 kaninungar för ca 1 månad sen, och vi har de som vi tror är hanar hos pappan och de som vi tror är honor hos mamman. Men vi är inte riktigt säker på om de faktist är hanar och honor, så hur ser man skillnad? Idag såg jag att pappan försökte para sig med en av ungarna! Kan den ungen vara hona då?

Sv: Hur ser man skillnad...

Ta bort alla ungarna från pappan!

Tänk om du har en hona där, katastrof! Sen kommer hannen börja slåss med dom andra hanungarna snart och dom kan skada varandera rejält.

Håll ungarna i en egen bur hanar för sig och honor för sig.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 517
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 163
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 138
Senast: Sassy
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 699
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Djuridik
  • Hur firar ni jul?