Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker faktiskt att ni överreagerar, sorry. Men jag rider för en duktig dressyrtränare som faktiskt tycker att hästen har gått upp sen hon såg henne första gången. När man står brevid hästen ser man också skillnad. Hon har blivit större vid bogen och står man bakom har hon fått muskler vid låren.
Jag har analys, skulle aldrig tänka mig att ge denna häst ett oanalyserat foder. Har kämpat med henne ända sen jag köpte henne, hon har helt enkelt alltid varit lite tunn. Det är inget jag tycker är okej måste jag påpeka.
Hästen är frisk och glad. Rider henne inte så hårt. Mest skrittar i skogen och klättrar ca 1-2 timmar om dagen. Hon har en mkt bättre uppsyn än när vi flyttade till Värmland (för fem månader sen). Mycket blankare och lenare päls, hästen mår bra nu.
Jag reagerar också på det. Bidra inte till myten att för att det är ett fullblod så "ska" den se ut så och att det är helt normalt. Det är det inte.
mackan/som upprepar Pontevechicos kommentar.