Hur ser erat dröm trimrum ut?

N

nizzeienglasburk

Äntligen har vi fått chansen att inreda ett trimrum vad ska vi tänkte på?

Hur skulle det sett ut om ni fick chansen att göra ert dröm trimrum?
Vad för väggar och golv?

För tillfället finns två afghaner så gärna tips på bad/dusch som är upphöjda eller ska man bygga själv?

Har ni ett eget trimrum så fota gärna och lägg ut här så att vi får se hur det ser ut :-)

Låt höra era ideer nu :p

mvh//Camilla

Sv: Hur ser erat dröm trimrum ut?

Har inga bilder på trimmet i förra huset, men klinker och kakel rules i fråga om trimrum, samt en mängd uppsatta krokar och spegel strategist utplacerat i närheten av var bordet ska vara. Hade även ett upphöjt hundbadkar (underdelen av en duschkabin på lagom höga ben) = Det bästa man kan ha vid bad av hundar :bow:

Klinkers i brunt, kakel i vitt med omvartannat brunt och vitt ca 1/ bit upp på väggen. Älskade det trimmet :love:

Sv: Hur ser erat dröm trimrum ut?

Har inga bilder på trimmet i förra huset, men klinker och kakel rules i fråga om trimrum, samt en mängd uppsatta krokar och spegel strategist utplacerat i närheten av var bordet ska vara. Hade även ett upphöjt hundbadkar (underdelen av en duschkabin på lagom höga ben) = Det bästa man kan ha vid bad av hundar :bow:

Klinkers i brunt, kakel i vitt med omvartannat brunt och vitt ca 1/ bit upp på väggen. Älskade det trimmet :love:

Väldigt smart med duschkabins botten :-) lät som ett kanon trimrum :D
tack för tipsen

mvh//Camilla

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 519
Senast: Ajda
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 690
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 523
Senast: QueenLilith
·
Övr. Hund För ett tag sedan träffade jag min pojkvän. Vi har en väldigt bra relation och jag vill verkligen fortsätta att vara tillsammans med...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 416
Senast: Lejonelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka