W
Wincelot
Jag och min syster tog över ett litet varmblodssto i oktober förra året. En riktig liten pärla är hon. Inridningen gick super och hon är värd att satsa på. Tyvärr har vi insett (efter många om och men) att vi inte kan ha två hästar, speciellt eftersom min syster ska utomlands och jobba, sedan plugga. Även jag ska börja studera och ekonomin kommer inte gå ihop. Givetvis borde vi tänkt på detta tidigare eftersom det sista vi vill är att hon ska bli en vandringspokal eller dåligt behandlad. Vi beslöt oss iallafall för att sätta ut en annons som inte drar till sig hästhandlare eller andra mindres seriösa personer. Men det går ju inte!!! Det har kommit så många människor och tittat men antingen passar de inte oss eller tvärtom, jag blir lika knäckt varje gång. Jag tycker det är enormt påfrestande att gå igenom det här, träffa nya människor var eviga helg som kommer och stör lugnet. det är så jobbigt för både hästen och oss... Vad gör man? känner mig så fruktansvärt ledsen över hela situationen och jag känner mig som världens dåligaste människa som behandlar henne på det här viset.
Hur orkade ni med alla människor och alla förhoppningar när ni sålde eran häst?
Hur orkade ni med alla människor och alla förhoppningar när ni sålde eran häst?
Senast ändrad av en moderator: