hur ni med det känsliga området på ston? ( slidan)

Sv: hur ni med det känsliga området på ston? ( slidan)

haha tvålar du själv in fittan innan du har sex lr?
snacka om att det skulle klia då :S

Men du verkar väldigt intresserad av både könsorgan samt kiss och bajs.
Så det där är jag inte säker på att jag tror på.

hehe nja det är väl inte mitt område. men det är lite kul.

hej jag tvättar den bara om hästen har haft diarré och det har kommit in massa bajs där. men då bara med en fuktig svamp.

Nej självklart inte i. Jag tog inte detta som något underliggande pervest som det verkar misstänkas i tråden. Om någon frågar om hästen blir smutsig vid sitt underliv och om man bör tvätta rent och hur så är det väl bara att skriva att torka bort med ljummet vatten då det inte är så vidare trevligt om det runnit avföring över blygläpparna och runt då det kan bli irretationer och infektioner. Men självklart så är man inte inne i slidan och grejjar.

Var det ett svar till mig eller ett KL?

Brukar du kolla din häst i slidan?!

Börjar undra om en del som svarat i tråden ens vet var slidan sitter?! :confused:

man blir ju lite mörkrädd om folk börjar kolla och tvätta där inne.. Men inget förvånar mig längre.

KL skulle det vara men du hade svarat mig " ja men inte i" så jag svarade också att det inte va det jag syftade på:)

jag vet vad den sister på ett sto. hehe.

denna fråga kom jjag bara en fråga jag hade.

Inuti tvättar jag naturligtvis aldrig mitt sto. Däremot om hon varit dålig i magen så sköljer jag rent med vatten och använder eventuellt lite olja för att få rent. Tycker att barnolja är mildare än tvål.

Liknande trådar

Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
933
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 878
Senast: mars
·
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 040
Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
1 131
Senast: tessan.g
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix