Hur nedärvs hjärtfel?

Sv: Hur nedärvs hjärtfel?

*nyfiken*

Väntar ivrigt på bilderna *grandissjukan* :angel: :D

Har förresten ändrat lite på hemsidan :) ...det ligger bla ett nytt kort på den blå tiken under Contact...lagt till stamtavlor...osv.Kika gärna på det kortet får du se vilket litet nätt huvud hon har även på nära håll. ;) :love:

Under Puppys...har jag lagt till mina krav på valpköparna angående kontroll av hd,ad & hjärta. ;)

Senare är det meningen att valpköparna ska kunna följa sina puppisar vecka för vecka i Galleriet med bild och text på varje enskild valp.Man vet hur det är att gå och längt efter just SIN valp...och jag har redan sedan länge satt detta i system vad det gäller mina hästuppfödningar...där kort skickas minst en gång i veckan och även filmsnuttar - det har varit mycket uppskattat! :)

Sv: Hur nedärvs hjärtfel?

går inge bra för mej med kameran...
men de löser sej så småningom !!!
skickar dom som PM till dej när ja fått koll på de hela!!!

Liknande trådar

Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
527
Hundhälsa Min mellanpudeltik på dryga 2 år är rätt dålig på att äta och svår att hålla i hull. Hon har sedan början av året ätit Royal Canin 4800...
Svar
10
· Visningar
633
Senast: Hawaii
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 492
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
962
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar