Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inga fasta mini- eller maxpriser - däremot en maxsumma per månad - utan köper det jag tycker är fint, även om jag tänker till lite extra när jag köper ett plagg som kostar mer än en 1000-lapp (undantag för kläder och skor). Kläder jag ska ha till mer än slit- och släng vill jag inte köpa på billiga kedjor/av billiga märken eftersom jag vill ha något som dels håller, dels syns att det är lite kvalitet i. Underkläder köper jag dock alltid från typ H&M, de är ändå inte till för att tittas på utan för att slitas av fort.
Det är än viktigare, och utan undantag, gällande skor; Medan en klänning för 500:- på H&M kanske inte är av märkbart sämre kvalitet än en för 1000:- på Asos så är skillnaden på skor enorm, inte minst för bekvämlighetens skull. Jag använder aldrig H&M-skor eftersom de totalförstör mina fötter, även om de saknar klack.
Jag shoppar mest på Asos, Bubbleroom och Nelly och brukar även kolla NK när jag är i Stockholm.
Vad som är dyrt och inte tycker jag är relativt. 700:- för jeans är i mina ögon billigt medan samma summa för en top är att anse som dyrare.
Haha! Jo, jag kan tänka mig att ballerina är en av få (den enda?) skotypen som fungerar. Jag köpte ett par jättelåga, nästan platta boots i våras och tänkte att jamen den här "klacken" kan ju inte vara någon fara. Jomen tjena... använde skorna en eller två gånger innan de åkte till välgörenhet.Håller med om HM-skorna. Meeen ändå har jag typ 25 par ballerina från HM.. Fast de tycker jag funkar, men HMS' klackar och så är inte sköna alls.
Var köper ni era kläder?
Vad får det max kosta?
Går ni efter speciella märken eller går det lika bra med tex HM?
Var köper ni era kläder?
Vad får det max kosta?
För mig är ett par jeans för 700 svindyrt tex. Medan andra ser det som billigt.