Hur mycket kostar hunddagis ?

B

blindmelon

Är det någon som vet ungefär hur mycket det brukar kosta att ha hunden på hunddagis ?
Är det någon som har/har haft hunden på dagis ? Bra eller dåligt ?

Sv: Hur mycket kostar hunddagis ?

Kollade hunddagis här (Göteborg) då jag gärna vill ta ner min vovve (som nu bor hos mina föräldrar) men ja går i skolan å vill inte ha henne själv så länge... Jag fick prislappar på 2800-3500! Å då fick man inte hämta/lämna hunden när man ville. Jag vill juh bara ha henne där några timmar vissa dagar, inte alls andra dagar å heldagar vissa dagar då jag har ojämt schema.., så d "sket sig"...

Sv: Hur mycket kostar hunddagis ?

Haukur skrev:
Kollade hunddagis här (Göteborg) då jag gärna vill ta ner min vovve (som nu bor hos mina föräldrar) men ja går i skolan å vill inte ha henne själv så länge... Jag fick prislappar på 2800-3500! Å då fick man inte hämta/lämna hunden när man ville. Jag vill juh bara ha henne där några timmar vissa dagar, inte alls andra dagar å heldagar vissa dagar då jag har ojämt schema.., så d "sket sig"...
Jag kollade hunddagis i Gbg för någon vecka sedan och jag hittade från 1400-2600 vet dock inte om det var krav på tider men det finns billigare iaf...

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 102
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
558
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 121
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
776
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka