Hur mycket kostar en leveroperation?

Misiaczek

Trådstartare
Ja jag undrar om någon här gjort en leveroperation på sin hund, och hur mycket det då kan kosta ungefär?
Jag vet att det kan variera från ställe till ställe och även om det blir komplikationer, men vore tacksam om någon kunde ge mig en ungefärlig siffra?

//Sara

Sv: Hur mycket kostar en leveroperation?

Det beror ju helt på vad som ska göras.. hur komplicerat ingreppet är, och sen hur lång tid hunden måste ligga kvar på djursjukhuset, hur mycket läkemedel som krävs i efterförloppet osv.. Har du frågat vetten som ska operera? Prata gärna med försäkringsbolaget så du har dem med dig innan ingreppet görs, kan vara skönt att veta vad man har att spela med på ett ungefär (dock med agria-historien i minne).

Håller tummarna för din vovve!!

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 878
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
22 466
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa Äldsta tikens mage har varit ett problem i många år. Vi har varit på utredningar hos flertalet olika veterinärer, även sådan som ska...
2
Svar
20
· Visningar
2 075
Senast: super
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 351

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka