Hur mycket kostar det på ett ungefär...

NaTTa

Trådstartare
att gå till vetrinären med kaninen?
Har tid nästa vecka, ska dit för att undersöka hennes snyva(kanske medecin) och sen kolla hullet på henne.

Hur mycket kan det kosta på ett ungefär? (vill veta hur mycket jag ska låna)

Sv: Hur mycket kostar det på ett ungefär...

Det brukar kosta runt 400. Sen om man får medicin eller nått så kostar det ju mer.

Min veterinär tar 250:- för ett besök (privat). Sen tillkommer ju andra saker med, tex om man får recept eller ev något annat där på plats. Medicinen hämtar du ut på apoteket. Det brukar inte vara veterinären som ger dig den...den skriver mest ut ett recept.

Jag var rätt ofta med min kanin till veterinären pga mjällkvalster samt pastruellos...I långa loppet fick jag ut på hans försäkring. Du kan ju ringa och fråga om du får ta det på faktura om du inte har pengar just nu.

Runt 400 tog veterinären jag var till med min kanin för själva besök. Då kollade han hullet, tänder, ögon, öron och klor på henne. Sedan fick hon en ögonsalva så sammanlagt blev det nog just över 500 har jag för mig.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 057
Senast: Squie
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 202
Senast: Maniac123
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 166
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar