Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min veterinär tar 250:- för ett besök (privat). Sen tillkommer ju andra saker med, tex om man får recept eller ev något annat där på plats. Medicinen hämtar du ut på apoteket. Det brukar inte vara veterinären som ger dig den...den skriver mest ut ett recept.
Jag var rätt ofta med min kanin till veterinären pga mjällkvalster samt pastruellos...I långa loppet fick jag ut på hans försäkring. Du kan ju ringa och fråga om du får ta det på faktura om du inte har pengar just nu.
Runt 400 tog veterinären jag var till med min kanin för själva besök. Då kollade han hullet, tänder, ögon, öron och klor på henne. Sedan fick hon en ögonsalva så sammanlagt blev det nog just över 500 har jag för mig.
Juridik & Ekonomi
Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.