Hur många travhästar har ni ägt totalt?

Sv: Hur många travhästar har ni ägt totalt?

Jag valde Ride The Night för att få in en del franskt och för att han exteriört sett matchade mitt sto bra. Dessutom var jag intresserad av bredd och inte av att kanske av 100 avkommor lyckas få den som tjänade bra o resten aldrig kommer till start så hingstens start och breddprocent spelade in och även priset, det var ju meningen att vi skulle behålla fölis men pappa blev sjuk och det var dålig prognos så..
Å andra sidan erbjöds den nya ägaren 120 000 för henne direkt efter premien så.. fast hon sålde inte, man vill ju ha nån ära själv.

Sv: Hur många travhästar har ni ägt totalt?

Lite OT
Jag och min kära kollega jobbade i vinnarecirkeln på Ax den dagen.. Kan säga att segertäcket var lite krångligt att få på :D Sen var det även ardennergalopp samma dag (kan ha varit året innan också) DET va riktigt coolt.

Har fö bara leasat 2 hästar.
Beats The Best, som plockade hem ett par matlappar och någon platspeng, gick hem till ägaren för att betäcka ston hemma och senare exporterades till tyskland (?)
Exelle Stone, fick henne aldrig till kval pga klumpfot, hon såldes som ridhäst och är nöjd med det.

Liknande trådar

Avel Poängbedömning och Testryttare i finalen för 5-åriga hopphästar, poängbedömning även för 6-åriga fälttävlanshästar och möjlighet till...
Svar
8
· Visningar
1 693
Senast: cirkus
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 940
Senast: supercassie
·
B
Trav Jag skulle vilja ha tips och idéer på hur jag kan fortsätta/förändra träningen för min häst, på väg mot kval. Det är en 8-årig...
Svar
9
· Visningar
1 222
Senast: Zandrah
·
Avel Har i dag roat mig lite med att summera vilka hingstar som är fädrar till de olika hästarna som gått bra på kvalitet och semi i 4-års...
Svar
17
· Visningar
1 525
Senast: gylle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Vilket är ert favoritgodis?
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur