Hur många lag till årets lag-SM?

Puppan

Trådstartare
Hur många lag tror ni det blir till årets lag-SM?
Vi får nog ihop ett lag och jag vet nog minst två andra klubbar som fått ihop fullt lag, men det skulle ju vara lite kul om det blir många i år! :bump:

Vad tror ni? Vilka är med?

Sv: Hur många lag till årets lag-SM?

Nu tänker jag vara elak...Jag vet vilka som är anmälda ;) *hehe*
Men jag lovar att dela med mig i nästa vecka!

Jag har helt missat att det är Lag-SM i Rimbo. :o Då kanske jag måste ta mig en tur dit ut och heja lite på folk. :idea:

Jag vet dessvärre inte heller hur många lag som är anmälda eftersom jag inte har hand om anmälningarna och den som har det, inte vill dela med sig av hemlisarna ;) !

Men jag vill bara återigen påminna deltagarna om att boka uppstallning, boende och plats vid SM-middagen. Sista anmälningsdag för tävlingen är ju nu på måndag, sista anmälningsdag för middagen är 11 juli,d v s på fredag. Sedan är det dags för kocken att göra beställningarna. Mer info på rittens hemsida!

om man kikar på vilka som bokat stallplats så får man hum om lite ekipage :angel:

är det bara jag som inte kan gå in på "extra uppdateringssidan"?

jag kommer inte heller in. Dör av nyfikenhet!!!!!!! Vet att Björvik har ett lag.

Visst kommer ni in men sidan är tom än så länge, därför inget kan synas ;)
Men jag kan avslöja att det ser ut att bli 4-6 lag....Varav två är Värmland

Senast ändrad:

hej, hur många anmälningar har det kommit in till och med nu?

Men jag kan avslöja att det ser ut att bli 4-6 lag

Det var uselt.

Jag röstar fortfarande för att lag-SM ska hållas på 8 mil, för att kunna ha ett större startfält.

Nu är det ju inte ens säkert att alla 3 medaljerna kan delas ut. :(

Och blir det så att det räcker att hasa sig runt på säkerhet i lustempo för att få medalj så blir ju ingen imponerad, precis.

*kl*
Det ser ut om om vi kan ta emot en del efteranmälningar, så om någon av er kommit på att ni vill vara med och tävla nu så här i efterhand, så kontakta Caroline Pont (klicka på FamPont längre upp i tråden) och ammäl er!

Jag röstar fortfarande för att lag-SM ska hållas på 8 mil, för att kunna ha ett större startfält.

Jag med, känns som jag och Ariel har större chans att få vara med. :p Nä, men seriöst så känns det roligare med ett lag-SM med många lag. Jag kommer ihåg när vi åkte iväg med två lag från vår klubb, ett "vinnarlag" och ett "ta-sig-runt-lag". Det var såååå roligt! :bump:

Årsta har 6 ekipage anmälda som alla har en bra kapacitet så det är 2 bra som kommer stå utanför laget....men vi har inte så det räcker till 2 lag i år tyvärr.

någon som ev. behöver en ryttare till någon av klasserna? :angel:

Det lutare åt att Coffe lär stanna hemma, han har drullat i hagen :mad:

Eller kanske någon som behöver groom? :idea:

Liknande trådar

Samhälle LRF:s företrädare sa i en debatt i Aktuellt nyss att antalet mjölkbönder har minskat i Sverige pga lagen om att korna har rätt att gå ut...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 749
Senast: skogaliten
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tjejerna från Norrby Ryttarsällskap i Kolbäck tog i helgen silver vid lag-SM i fälttävlan som avgjordes i Bräkne-Hoby i Blekinge. Det...
Svar
0
· Visningar
281
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
9
· Visningar
1 156
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 042
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Storlek röd Kong?
  • Akvarietråden V