Hur många har betäckt med Akribori?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare LaShakira
  • Startdatum Startdatum
L

LaShakira

Hur många är det som fick en avkomma i år av Akribori eller har betäckt med Akribori i år : )

Har själv en Akribori avkomma : )

Sv: Hur många har betäckt med Akribori?

Hej!
jag har betäckt mitt sto med akribori(07) och väntar ett föl nu i juli efter honom.Hur gammal är din avkomma och vad är det mer för stam?

Jag fick en avkomma efter Akribori för en vecka sen. Ett sto. Men tyvärr så blev hon sjuk 3 dagen och går nu på antibiotika och mag mediciner. Blodprover visade att hon hade en infektion i kroppen och att det var nått med magen. Hon är piggare nu. Har som mest haft en temp på 39,7 men ligger nu på 38.8. Jag hoppas verkligen hon klarar sig för hon är super go. En liten bild från då hon var 2 dygn gammal.

Kul med en tråd med Akribori avkommor. En mycket fin hingst. :)

Hur många är det som fick en avkomma i år av Akribori eller har betäckt med Akribori i år : )

Har själv en Akribori avkomma : )

Lär ju inte vara någon som betäckt med honom i år iom att han tagits ur avel och sålts utomlands....

Har för mig att jag såg honom stå till förfogande på en seminstation, fast då han e såld utomlans så måste det väl vara på fryst..

Måste vara fryst i så fall men jag tror inte Flyinge erbjuder honom på FAI iaf.

Han är såld som tävlingshäst till Holland och kommer ej verka i aveln där.

JAg har en Akribori avkomma född 04! u. Jalusi e. Amiral ue. Tiger!

Han hoppar som en gud och rör sig också otroligt trevligt!

Honom hoppas vi på inför framtiden! :)

Lotta

Akribori är såld till Holland, verkar i avel och finns tillgänglig i Sverige via Minigården, Norra Bohuslän. Info finns på deras hemsida.

Ja, Minigården var det ja! Ligger ju nära mig...

Tackar, svårt att lämna info här utan att trampa någon på tårna eller låta egna värderingar lysa igenom allt för mycket! ;)

Hejsan!

Jag å min sambo fick ett litet hingstföl efter Akribori den 7 maj i år. Har ingen bild just nu ( sitter inte vid min dator)

Han heter Kerozin :banana:

Info om hans pappa finns på

http://www.akribori.se/guest_5.html :bump:

Han är just nu på sommar bete m en annan hingstföl å busar:rofl:

Mvh Jessica å Martin

Liknande trådar

Avel Hej. Jag söker efter gul hingst som inte är från verbena Dressage då jag tänkte betäcka 2 ston, och den ena med Zucchero. Vill inte att...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 019
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
522
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
723
Senast: Roheryn
·
Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 627

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka