Sv: Hur många djur i lägenhet?
Det är ju ingen optimal lösning för dem precis, men jag sa aldrig att de har det dåligt för det.
Det är ju ingen optimal lösning för dem precis, men jag sa aldrig att de har det dåligt för det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är en sak att det inte luktar nu, men ge det 14 dagar- en månad när du haft djuren där inne ett tag.
Och vad gör du med djuren på balkongen när solen gassar eller regnet vräker ner och det blåser samtidigt?
Hoppas du inte har någon balkonggranne under. Jag hade blivit tokig om jag fått spån och djurbajs på min balkong från grannen ovanför.
Och vad gör du med djuren på balkongen när solen gassar eller regnet vräker ner och det blåser samtidigt?
Det tar ett tag innan lukterna sätter sig, djuren kommer råka göra ifrån sig på fel ställen, det kommer dagar då du inte hinner mocka och byta bädd åt djuren direkt dom gjort ifrån sig...
Sen har du ju faktiskt alldeles för många djur.
Har du köpare på alla ungar? Brukar man inte se till att det finns köpare Innan man avlar fram nya kaniner?
Och min balkongfråga? När solen gassar eller det spöregnar och blåser? Har varit många sådana dagar denna sommar.
Jag har inte tänkt ha alla kaniner här i flera år. Det är en snabblösning då stallägaren till stallet jag skulle ha dom i "kom på" att hen hade katter som kunde komma in i boxarna och ta kaninerna.
Jag menade att har du skydd mot sol och regn alltid nu? Och skydd så dom inte råkar hoppa över?
Ja varför skulle de inte ha det nu? Jag har satt kompostgaller på räcket som extra säkerhet så de inte kommer över.
Men det måste vara enkelt att åtgärda det- ett svetsat galvat nät som sätts upp noga- där tar inget katt sig igenom.
Och ja, djursamlare klingar negativt- en dag har en person för många djur och inte tillräckligt med plats o tid för alla så skötseln o hållningen blir sämre...o sämre.
Och som sol/regn/vind/värmeskydd?
Nja, de kan krypa under boxen samt att det är öppen box utan galler på ovansidan. Så det kan nog bli rätt krångligt.
Det är just det jag anser är "djursamleri", när skötseln är eftersatt och man mest bara har djuren utan att tänka alls på hur de har det.