Hur många äger/sköter galopphästar här?

Sv: Hur många äger/sköter galopphästar här?

Står i ett stall med 4 fullblod, 2 avelston, 1 hingst och en "pensionerad" valack. Alla utom hingesten (men godkänd ;))har gått på löp.

Jag äger en föredetting om det räknas :D Jobbade med henne när hon gick som löphäst oxå. sen har jag jobbat ett par år med galopp och ska tibax dit så småning om ;) !

Har en tös som var tänkt till löphäst, men på grund av en skada ska hon nu bli mor till en ny galoppstjärna!
Någongång måste det väl vara min tur också ;)

Har ett eget fullblod som aldrig gått löp och har en superhäst för tillridning/försäljning som gått på banan tidigare och sprungit in 3 miljoner.

Banned skrev:
Har ett eget fullblod som aldrig gått löp och har en superhäst för tillridning/försäljning som gått på banan tidigare och sprungit in 3 miljoner.

Va kul går de bra att skola om den till ridhäst? va heter den som startat förut?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hade varit kul att komma i kontakt med andra hijabis som håller på med häst.. Hade egen häst när jag började med hijab men sålde något...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 671
Senast: Sesca
·
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 731
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 618
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 111
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar