Tranan
Trådstartare
Tänkte bara skryta liteDet är vi allihop för nånting. Själv törs jag inte gå på krogen exempelvis.
Däremot låg jag senast inatt och glodde på Jupiter och längtar redan till nästa astrosäsong
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte bara skryta liteDet är vi allihop för nånting. Själv törs jag inte gå på krogen exempelvis.
Däremot låg jag senast inatt och glodde på Jupiter och längtar redan till nästa astrosäsong
@Tranan få sätta en lapp i pannan med "medlem i mensa" och så kommer alla dumma kommentarer upphöra för alla överviktiga....En tråd om fatshaming och du tipsar om hur man ska träffa en partner? Har du hamnat i fel tråd eller är det på riktigt din lösning på problemet?
Inte rädd för normala saker? Johodu. Jag är skraj för lite av varje.Ni är inte rädda för helt normala saker. så.......
Den är nog redan länkad till i tråden Men jag kan minnas fel
Den är nog redan länkad till i tråden Men jag kan minnas fel
Jo länkade till den igår men det är ingen fara om den lyfts igen.Den är nog redan länkad till i tråden Men jag kan minnas fel
Vet att Laila Bagge menade på att hon var glad att hon bor i ett område där det bara bor smala människor. Härlig mentalitet i storstanDock upplever jag att det är värre i Stockholm än på landsorten. Människor är smalare i Stockholm helt enkelt. Går man runt i city resp. går runt i en mindre stad så är det påtagligt. Du bor helt enkelt på ett ställe där fler är smala?
Var bor Laila Bagge? Tänkte gå ut på stan ett tag.Vet att Laila Bagge menade på att hon var glad att hon bor i ett område där det bara bor smala människor. Härlig mentalitet i storstan
Laila Bagges åsikt = mentalitet i storstan?Vet att Laila Bagge menade på att hon var glad att hon bor i ett område där det bara bor smala människor. Härlig mentalitet i storstan
Verkligen inte! @athena_arabians @mandalaki @tornblomma @Magiana @gul_zebra @Hyacinth och många andra är bra mycket coolare än vad jag är.
Alltså jag må vara ett fan, men sålänge de inte upptäckt planeter så är de liksom inte in the running
Dom körde nog in i en tunnel
Jag har ringt Nasa flera gånger om Octopiderna. De har bara inte offentliggjort dem än. Sist jag ringde fick de dock plötsligt väldigt dålig mottagning så samtalet bröts. Och gången innan också, när jag tänker efter.
Visa bifogad fil 12802
Åh, okej då, du kan få vara bukes coolaste bläckis
Jag har ringt Nasa flera gånger om Octopiderna. De har bara inte offentliggjort dem än. Sist jag ringde fick de dock plötsligt väldigt dålig mottagning så samtalet bröts. Och gången innan också, när jag tänker efter.
Visa bifogad fil 12802
Laila Bagges åsikt = mentalitet i storstan?
Jag tycker du ska skicka bilden till dem! De blir säkert jätteglada
Visa bifogad fil 12802
Bara att en bläckfisk intresserar sig för astronomi och brukar en telefon borde vara intressant för nasa tycker jag!Åh, okej då, du kan få vara bukes coolaste bläckis
Eller hur! Nog för att bläckfiskar är intelligenta varelser men det här är ju alldeles fantastiskt!Bara att en bläckfisk intresserar sig för astronomi och brukar en telefon borde vara intressant för nasa tycker jag!
Åh, okej då, du kan få vara bukes coolaste bläckis
Det vet du väl, att vi Stockholmare är en elitistisk homogen grupp som hatar feta och lantisar?
Jag tycker du ska skicka bilden till dem! De blir säkert jätteglada
Bara att en bläckfisk intresserar sig för astronomi och brukar en telefon borde vara intressant för nasa tycker jag!
bläckfiskar är intelligenta varelser