Hur man som fet blir behandlad.

Det är vi allihop för nånting. Själv törs jag inte gå på krogen exempelvis.
Däremot låg jag senast inatt och glodde på Jupiter och längtar redan till nästa astrosäsong :love:
Tänkte bara skryta lite
560752_10150681678324442_804686302_n.jpg

Dock upplever jag att det är värre i Stockholm än på landsorten. Människor är smalare i Stockholm helt enkelt. Går man runt i city resp. går runt i en mindre stad så är det påtagligt. Du bor helt enkelt på ett ställe där fler är smala?
Vet att Laila Bagge menade på att hon var glad att hon bor i ett område där det bara bor smala människor. Härlig mentalitet i storstan :angel:

Verkligen inte! @athena_arabians @mandalaki @tornblomma @Magiana @gul_zebra @Hyacinth och många andra är bra mycket coolare än vad jag är.

Alltså jag må vara ett fan, men sålänge de inte upptäckt planeter så är de liksom inte in the running ;)

:rage:

Jag har ringt Nasa flera gånger om Octopiderna. De har bara inte offentliggjort dem än. Sist jag ringde fick de dock plötsligt väldigt dålig mottagning så samtalet bröts. Och gången innan också, när jag tänker efter.

nygalax.webp

Åh, okej då, du kan få vara bukes coolaste bläckis ;):up:
:love:

Fast :confused: och :cautious:
Det vet du väl, att vi Stockholmare är en elitistisk homogen grupp som hatar feta och lantisar? :devil:

Ja. Ni är en egen galax: Nollåttorna :devil:

Jag tycker du ska skicka bilden till dem! De blir säkert jätteglada :)

Jag försöker men deras mailkorg verkar vara full. Your e-mail could not be delievered sitter någon och svarar hela tiden.

Bara att en bläckfisk intresserar sig för astronomi och brukar en telefon borde vara intressant för nasa tycker jag!

Ja. Nasa är nollor. De är säkert stockholmare. :meh:

Liknande trådar

Äldre Jag vet inget om resten av Sverige, men ärligt Stockholmare är nog världens otrevligaste människor. Jag har några gånger frågat äldre...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
12 636
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar