Sv: Hur man lindar
****Raderat****
****Raderat****
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sar skrev:Precis så lindar jag också! Utmärkt lindning i mina ögon
fälttävlansnörd skrev:jag har rejält kunniga personer runtomkring mej som ser mej linda, och de säger inget. trots att jag alltid är väldigt tydlig med att jag vill att de säger till när de har något att anmärka på.
skulle det nu kunna ge sådana skador som du nu hävdar, så har jag svårt att tro på att så MÅNGA skulle linda så. till viss del så litar jag på vad eliten gör, precis som jag förkastar vissa saker.
jag exprimenterar inte. exprimentera för mej är att hålla på och testa en massa olika saker för skojs skull. jag har alltid lindat som jag gjort och det är inte att exprimentera. jag har mina restriktioner mot att sluta under knät precis som att du har dina mot att linda över.
Vart lade fälttävlansnörd upp bilder?mackan skrev:Mm fast då pratar vi ju i princip om samma sak, lindan skall inte ta precis i knävecken det håller jag absolut med om, dock ska det inte vara över hela knäet och jag tyckte dina bilder visade betydligt högre än HALVA knäet, så det var där diskussionen tog fart.
fälttävlansnörd skrev:jag har inga bilder utlagda i denna tråd? över hela knät lindar jag knappast, inte ens när jag lindar stallbandage. upp till halva, inte mer.
Men fyjäklar va snygg han elektra skrev:icke då. han lindas under ärtbenet och endast över halva knät
http://www.tullstorp.nu/img/start3.jpg
men alltså allvarligt!! fleeeera av alla hästar jag "känner" och har jobbat med lindar vi stallbandagen en dm ovanför knät - med plast och allt. och aldrig har jag någonsin varit med om att dem ens har vart dåliga i knäna. å då snackar vi nu elithästar!!! när dom är dåliga i knäna så är det framförallt då man lindar över för att får värme och cirkulation där...Cattizen skrev:Japp, min veterinär och inte bara han utan många andra också. . .Sen hur ni lindar bryr inte jag mej om, det är inte mina hästben men jag skulle då aldrig linda över ärtbenet.
fijja skrev:Men fyjäklar va snygg han e
QUOTE]
Vem av dem tycker du är snygg
Hursomhelst så såg jag Briar och JB i helgen, och Briar är inte bara snygg enligt mig utan otrolig snäll. JB visade honom på Hässleholms horse show, efter ritten satt JB av och gick och skrev autografer, Briar hölls av skötaren och han hade säker minst 50 barn runt om sig överallt och han var helt cool, han stod blickstilla när de klappade honom.
Tillägger att om det var JB du tyckte var snygg så är han visst upptagen igen såg jag, och Briar var lindad som på bilden i helgen, kunde inte låta bli att kommentera det andra.
fio skrev:Men det är omöjligt, finns väl ingen som kan tycka JB är snygg Måste såklart vara Briar som syftas på.